محسن رضایی: ایران به‌دنبال جنگ نیست | جنگ باطل و توطئه‌های دیگری در غرب آسیا در حال شکل گیری است-راهبرد معاصر
پزشکیان: درباره برجام در نیویورک گفتگو‌هایی انجام شد / تلاش بر این است که با گفتگو این روند و تحریم‌ها را پیگیری کنیم روایت محسن رضایی از نفوذی‌های جاسوس پزشکیان در گفتگو با الجزیره: زمان پاسخ به ترور شهید هنیه را ما مشخص می‌کنیم رهبر معظم انقلاب: یاد شهیدان ضامن سلامت حرکت ملت ایران است پزشکیان پس از پایان سفر به نیویورک: با سران بیش از ۱۵ کشور گفتگو کردیم هیئت پارلمانی ایران عازم روسیه شد بررسی دوباره موضوع کنکور در شورای عالی انقلاب فرهنگی ظریف: ایران در ماه‌های گذشته به شدت در برابر اسرائیل از خود خویشتنداری نشان داده است در دیدار پزشکیان با ایرانیان مقیم آمریکا چه گذشت؟ + تصاویر پاسخ پزشکیان به پرسش یک خبرنگار درباره بازگشت به برجام پزشکیان نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد دیدار نخست‌وزیر لبنان با پزشکیان رئیس شورای حاکمیتی سودان با رئیس‌جمهور ایران دیدار کرد پزشکیان: دیگر با چه زبانی بگوییم با کسی سر جنگ نداریم؟ | ما به هیچ کشور دیگری سلاح نمی‌دهیم که بجنگد ولیعهد کویت با پزشکیان دیدار کرد + عکس

محسن رضایی: ایران به‌دنبال جنگ نیست | جنگ باطل و توطئه‌های دیگری در غرب آسیا در حال شکل گیری است

محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در رژه ۳۱ شهریور ماه نیرو‌های مسلح که امروز در اهواز برگزار شد، با بیان اینکه ملت ایران به فرزندان خود در نیرو‌های مسلح افتخار می‌کند که مقتدرانه آماده دفاع از میهن اسلامی هستند، اظهار کرد: دشمنان بداند اگر اقدامی علیه کشور ما انجام دهند، شروع‌کننده جنگ هستند، ولی پایان‌دهنده آن نیست.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 21
کد خبر: ۲۵۷۸۸۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دنیا بداند که ایران به‌دنبال جنگ نیست، ولی به هرگونه تجاوز به کشور ما توسط نیرو‌های مسلح به‌صورت مقتدرانه پاسخ داده خواهد شد.

محسن رضایی در رژه ۳۱ شهریور ماه نیرو‌های مسلح که امروز در اهواز برگزار شد، با بیان اینکه ملت ایران به فرزندان خود در نیرو‌های مسلح افتخار می‌کند که مقتدرانه آماده دفاع از میهن اسلامی هستند، اظهار کرد: دشمنان بداند اگر اقدامی علیه کشور ما انجام دهند، شروع‌کننده جنگ هستند، ولی پایان‌دهنده آن نیست.

او تاکید کرد: دنیا بداند که ایران به‌دنبال جنگ نیست، ولی به هرگونه تجاوز به کشور ما توسط نیرو‌های مسلح به‌صورت مقتدرانه پاسخ داده خواهد شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: امروز آمریکا و اروپا مقابل جنایت رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان مماشات و سکوت کرده‌اند، در حالی که نمی‌دانند این اقدام آنها چقدر به ضررشان است.

رضایی با بیان این‌که جنگ باطل و توطئه‌های دیگری در غرب آسیا در حال شکل گیری است، ادامه داد: هنوز حادثه‌های خونین در غزه تمام نشده است که متجاوزان صهیونیستی با حامیانش در بیروت جنایت بزرگ دیگری را رقم زدند. باید جلوی اقدامات ددمنشانه این رژیم جنایتکار گرفته شود.

وی در ادامه با اشاره به ۳۱ شهریور ماه سال ۱۳۵۹، گفت: در این تاریخ، رژیم بعث عراق حمله سراسری خود را به ایران اسلامی آغاز کرد و ملت ما هشت سال ایستادگی کرد. / جماران

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار